15 juni 2011

Utlottning armband!

Nu så har jag suttit i ett par timmar och knåpat ihop ett armband i powdernyanser.
Det är svarowskikristaller, ispärlor, sötvattenpärlor i olika former och silverdetaljer. Vid låset sitter en berlock med texten: "it's all good"
Ni får ta med i beräkningen att jag är självlärd även här och därmed har gjort så gott jag kan :-)
Skulle storleken inte passa så är det bara att returnera så kan jag trä om armbandet så det blir större eller mindre.





Färgerna är i mina ögon silver, powder, dark powder/bronze och svagt puderrosa.

Vill du vara med i utlottningen, gör så här:
Skriv en kommentar och inkludera din email för en lott ( om du inte vill skriva ut email går det bra att maila på cakeofjoy@gmail.com istället)
För 2 lotter länkar du i din blogg också

Vinnare dras om en vecka den 22/6!

Lycka till!

41 kommentarer:

  1. Jag vill! Länkar också:)
    moapoa99@hotmail.com
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Shit vad fint! Lägg ner att be om ursäkt, det är ju riktigt superduper kanonsnyggt!
    Klart jag vill vara med och tävla om det! Lägger en länk , i högerspalten i min blogg.
    oddjosanne@gmail.com
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med, armbandet är hur snyggt som helst. Duktig du är! Jag länkar också.
    hilde.ostebrod@telia.com
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfint var det! Vad duktig du är och otroligt gullig som lottar ut det..

    min mail: Vivandivangoesfashion@gmail.com

    Självklart länkar jag :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Jippie - nu har kommentarsmöjligheten lossnat för mig igen!

    Jag vill GÄRNA vara med och länkar!
    Skriver inte ut mail - du vet var du når mig.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket vackert armband! Jag är gärna med i utlottningen, men kan tyvärr inte länka då jag "bara" är läsare av bloggar...

    Hälsn

    /Cecilia
    bjorndell@spray.se

    SvaraRadera
  7. Jättefint. Inte för att jag tror jag vinner en tävling till här hehe men man kanske har tur någon gång :-D
    Länkar också.
    kram Maria
    hoffsan@bredband.net

    SvaraRadera
  8. Jättefint armband! jag vill gärna också vara med :) marieskoog65@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Vilket fint armband - vill gärna vara med o tävla om det! Har dock ingen egen blogg att länka till. runa_claesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Älskar dessa färger!!! Nu i sommar när man blir brun skulle det sitta döfint om min handled hihi... Så jag är självklart med=)
    dorpan@live.se
    Och du hittar länken i min personliga blogg=)

    SvaraRadera
  11. Glömde säga att jag länkar :) Kram

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med!! Ljuvliga färger ;-)
    Du vet hur då når mig. Såklart har jag länkat!

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Otroligt fint! Vill självklart va med!! KRAM doktormolly@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Åhh så fint armband. Skulle verkligen matcha till mina mollisar i powder!! Vad duktig du är. Jag är gärna med,
    agneta.rudeberg@gmail.com


    Kram

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Hej igen!
    Jag trodde jag skrev fel mail adress och det vill man ju inte göra när det gäller ett sånt snyggt armband.
    helene.roth@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Å vad fint - så duktig du är!! Skulle gärna vinna det :-) mail: oslotigern76@gmail.com. Jag länkar också.

    Kram!

    SvaraRadera
  18. Verkligen ett jättefint armband, blev alldeles paff när jag förstod att du gjort det själv. Jag länkar från min sida här: http://jumerjagser.blogspot.com/
    och min mail är :
    annista (at) comhem.se
    K R A M

    SvaraRadera
  19. Oooo, jag har en klänning i precis de färgerna som ska invigas på min brors bröllop i augusti! Har letat efter nåt vackert smycke att ha till men inte hittat rätt - förrän NU! :-)
    ann.oinas@spray.se

    SvaraRadera
  20. Vilket underbart armband. Har alltid svårt att hitta snygga armband men detta föll mig precis i smaken. Klart jag vill vara med.

    Har länkat till höger på min blogg

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 1.Jag är så gärnar med.

    2.har länkat på sidebar i min blogg.

    kram
    Lili
    he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med.
    Har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/var-med-i-utlottningen-av-detta-armband.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. 1 lott. Jag är gärna med. Läckert armband som skulle passa till de flesta av mina outfits

    2 lotter. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/22-juni-snyggt-armnad-hos-cake-of-joy.html

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Mycket snyggt!!! Vill gärna ha en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Var roligt jag har hittat en ny blogg, din som tilltalar mig.:)

    Jag har satt in tävlingen på facebook så jag vet inte om det räknas som jag sätter in tävlingen på en blogg men det får du avgöra.

    Vill så gärna ha armbandet, hoppas nu på värsta turen.

    enkla nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Hejsan jag är gärna med så fint armband:)

    Jag länkar här: http://dennismama.blogspot.com/2011/06/tavla_9023.html
    Hanna Olsson
    http://dennismama.blogspot.com
    hanna____1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Kan du allt? Precis som Lotta på Bråkmakargatan =)
    Jag vill vara med men tyvärr är bloggen nere just nu så jag sår nöja mig med en lott.

    helen_olsson@hotmail.com

    http://thedaringheart.blogspot.com/

    SvaraRadera
  28. Vilket superfint armband! Helt perfekt till sommaren!
    Vill gärna tävla om det:)

    SvaraRadera
  29. Jag skulle gärna vilja vinna det snygga armbandet till min dotter som snart fyller 18år
    jag tror att hon skulle bli jätteglad om hon fick det av dig på sin stora dag

    MVH.Christer Friberg

    teamplatburk@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag vill va me och jag tycker att armbandet e så fint. Du e mycket duktig :)
    Hoppas på tur
    kramar
    /Jasmine
    mejl: kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/06/22-juni-vinn-armband.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  32. Åh så fint! Deltar med två lotter då jag länkat.

    SvaraRadera
  33. Wow!!!! Superfint!! Vill gärna va med...

    marie-skold@hotmail.com

    Kram mia

    SvaraRadera
  34. ohh vilket fint armband :) det skulle jag absolut böra på min arm med stolthet :)

    har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/june/armband.html#comment

    SvaraRadera
  35. Vackert armband och ännu roligare när det är handgjort med ett litet budskap. Har självklart länkat i min blogg också.
    http://blogg.alltforforaldrar.se/things2die4/2011/06/19/utlottning-armband/

    //Marilen
    webmaster@marilen.se

    SvaraRadera
  36. Åh det var verkligen ett vackert armband och är det något i smyckesväg jag inte har så är det just det. Är med och hoppas!

    Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/06/110622-tavlar-hos-nadia-om-ett-vackert.html

    SvaraRadera
  37. Jag är med såklart och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/june/22-juni-vinn-armband-1.html

    Hoppas på tur!
    Kram
    M
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är med!

    Min email är:
    cajsagrasberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Vill gärna vara med om tävla om det fina armbandet.

    Tabby , tabbybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med, en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera