4 juni 2011

Odd Molly pre-fall fall 2011 kavalkad

I väntan på att produktbilderna släpps den 8:e juni så har jag tittat igenom nätet på de bilder som finns och gjort en liten kavalkad här. Är inte säker på vilken av de kommande kollektionerna som plaggen tillhör ännu dock.
Deepfling öppnar sin förbokning natten mellan 7:e och 8:e juni.

Vi börjar med velouren:

Mah-jong i ny tappning - nope not for me.....


Velourette plain dress - me like!



Ryggen är helt ljuvlig....


Dessa byxor syns på modevisningen i en mörkblå som jag vill kalla midnattsblå av någon anledning. Ser även ut att komma underkjol i samma blå färg som jag gissar kommer hetta Rock-a-fellow den med?


Velourette pocket dress - not my cup of tea....


Klänningar och tunikor...
Färgen avgör ganska mycket vad jag faller för - dyker någon av nedan upp i dark magnolia, dark pink el vintage rouge lär det bli lockande....

Denna är min enda och allvarligaste "måste-ha" än så länge - tycker den är galet vacker!!!







Jackor/koftor





Denim...



Denna klänning gillar jag med


Vad tycker ni? Något ni gillar?

7 kommentarer:

  1. Jeansklänningen är superfin liksom den i ljusblått som verkar vara i samma modell. Annars är jag oftast helt seg med att hitta mina favoriter. Det är det fina med alla fina bloggerskor som visar upp sina köp och först då brukar jag falla för plaggen :-) Velouretten med ryggen kommer nog dock hamna här i någon färg också kan jag tro :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jeansklänningen är den jag tycker om just nu. Så långt ser det ut att bli en billig höst för mig, men det ändrar sig nog snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag SKALL HA den vita långa koftan samt ecentuellt en velourplain dress....

    SvaraRadera
  4. Velourette plain dress och koftan med siden-bandet är ju tok-fina!! Kommer säkert att hitta mer finheter;) Och vad synd att du inte finns närmre så jag kunde ha fått en tårta av dig! Kram

    SvaraRadera
  5. There are so many styles to choose from that there will be something for everyone...Trust me; I know!!!

    SvaraRadera
  6. Jeansklänningen och den långa koftan med sidenband ser jättefina ut! Resten klarar jag mig utan - tills jag ser dem live och i blogglandia på alla andra! ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Velourettens rygg var fantastisk - gissar att den som bär denna kommer att snegla i varje spegel ; )
    Den och den sista i kavalkaden ska jag fortsätta drömma om!

    SvaraRadera