18 juni 2011

Lördagsplaner

Godmorgon! Härligt att vakna till en hyfsat blå himmel idag!

Sitter o funderar över kvällens outfit - tänk att jag ska lämna huset klädd i powder från topp till tå :-O Trodde jag inte i min vildaste fantasi för ett år sedan. Jag som alltid haft starka färger och svart - inga mesiga pasteller eller beiga nyanser här inte :-D Men uppenbarligen kan man ändra sig ha,ha!
Är riktigt sugen på att gå på fest även om jag inte känner en endaste människa ( makens chef som fyller år) och har laddat upp med brun-utan-sol och nagelmålning - det är stort för att vara bekväma Nadia.....

Inser att utlottningsarmbandet hade varit perfekt till men jag får se om jag hinner pärla mig något under dagen. Kan ju ev bara göra ett par berlocker och hänga i mitt Thomas Sabo-armband.



(Färgen är exakt matchande i verkligheten)

Nu ska vi strax åka och köpa presenter och sedan ska Matilda på barnkalas.

Vad hittar ni på dig?

Ha en fin lördag - kram!

4 kommentarer:

  1. *WOHOO* vilken snygging som kommer sticka på fest! (ljuvliga leggings - vad är det för några?)

    Vi har inte stakat ut dagen ännu så jag kan inte sända svar på frågan..

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Du är allt bra snäll du :-)Hoppas du får en härlig lördag!
    Det är Agnes leggings från Cream
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilka snyggisar! Du kommer bli superfin :) Ha det så kul! Kram

    SvaraRadera
  4. Glömde svara :) Jag ska ta det lugnt och kurera min förkylning.. Kram

    SvaraRadera