23 juni 2011

Halleluja - den är min!!!

Som jag LETAT efter denna klänning. Provade den i Esprit-butiken i Varberg och blev helt kär men fick för mig att jag skulle leta efter en stl större i Gbg - fast den satt urbra. Dock blev den väldigt urringad och detta skulle alltså avhjälpas med en större storlek. Men den fanns inte någonstans - jag kollade alla fysiska butiker och online-butiekr. Ellos hade den i stl 34 på halva priset men vad hjälpte det?
Men så idag kollade jag på Ellos igen och vad fanns det då? Jo en klänning i stl 42 till 50% - jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Den ser inte mycket ut för världen på bild men i verkligheten satt den superbt och är precis vad jag behöver och vill ha - en klassisk cocktailklänning med det lilla extra :-D
Är så glad att jag skippade andra rea-klick och nu fick drömklänningen för en spottstyver!

Så nu är den här lilla godingen på väg hem och den kommer invigas på 40-årskalas om några dar - tralalala!

Ha en fin kväll - kram!

5 kommentarer:

  1. Å vad jag älskar din blogg - man blir glad när man läser den och du har en massa fina bilder, både med inspiration och med tips.

    Kram Tina i Borås

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Tina - vad glad jag blir!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till fint köp!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du fann den! Jättefin klänning som jag kan tänka mig blir klockren till dina långa spiror:) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej du rara:) Vill bara passa på att önska dig en hääärlig Midsommar med mycket skratt å god mat med härligt sällskap:) Stor Kram..
    p.s... den där klänningen var ju bara ett super klick =)

    SvaraRadera