16 juni 2011

Dagens,bikini och rea-shopping!

Denna bikini klickade jag hem från Halens på vinst och förlust då jag inte hittade något som passade i fysiska butiker - och kors i taket jag gillar den! Sitter bra, skön och snygg!


Dagens blev först grå jeansleggings med spetslinne från Lindex och Canna cardigan i powder. Sedan blev det bikini en stund och sedan klädde jag mig för att gå på VIP-rea på Nääs Bomullsfabriken och då blev det vitt linne, Canna i vintage rouge och jeanskjol Soya.



Nu har vi landat efter spontanmiddag hos goda vänner och jag hann allt jag skulle idag utom att motionera - om inte shopping kan räknas in i den kategorin?

Rean var riktigt bra - Hunkydory 50%, Malene Birger 50%, OM 30% - jag föll för en prisvärd klänning från Saint Tropez och en scarf + en klänning från Lise Sandahl och en grön Nova Star-mössa till Matilda.

Klänning passar perfekt till mina Cream leggings i powder - jag behöver något under, annars känns den för kort.

Ha en fin kväll - kram!

5 kommentarer:

  1. Nu har jag lagat din goda LCHF-pizza, den blev succé härhemma. Tack för receptet.

    kram och fin fin bikini!
    L

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att göra riktiga fynd. Kul att bikinin satt som den skulle.
    KRam

    SvaraRadera
  3. Shopping=absolut motion :) Vilken ursöt klänning!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker klänning:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Riktigt läcker bikini - måste in på Halens och kolla!

    SvaraRadera