13 juni 2011

Dagens och vad har hänt med antalet besökare???

Helt plötsligt har jag 500-600 läsare per dag jämfört med 200-300 tidigare - någon mer som märkt att något hänt? Hörde att Google gjort om sin prioritering eller något sådant så kanske kan det vara det som påverkar? Hur som helst är det himla kul!
Utlottning kommer men att virka något kommer ta tid då jag har 2 projekt jag måste slutföra innan. Men jag tänkte lotta ut ett smycke i powdernyanser så länge :-) Återkommer inom någon dag med foto på detta....

Dagens blev 327 i dark grey, Grandmas i dark magnolia och grå jeansleggings. Min hemvrkade sjal fick fälja med också eftersom det bara var 8 grader när jag åkte till jobbet - burr!



Och häromdan fick jag hem min coola skylt som nu bor vid öppna spisen:


Det var Lingonberrie som visade bild på en sådan här skylt och jag tyckte den var så kul så jag klickade hem en från eBay. Beställde en vit skylt och fick en mörkgrå tyvärr - men den ska nog bo ovanför baren i uterummet så det funkar nog ändå - inte så noga :-)

Middagen intogs idag på trevliga Momenti Liberi i Alingsås - en italiensk restaurang med ambtioner som jag varmt kan rekommendera. Och man känner sig så välkommen även med barn vilket är otroligt skönt.
Jag åt hamburgare gjord på 100% black angus serveras med buffelmozzarella, rödlök, bifftomat, blandsallad, tomat- & basilikasalsa & grillat bröd samt ugnsbakade potatisstavar - helt gudomligt! ( fast jag hoppade över potatis och bröd så klart...)

Ha en fin kväll - kram!

8 kommentarer:

  1. Jag har också märkt den senaste veckan att antalet besökare har fördubblats. Kul men man funderar ju som du säger vad det beror på....Otroligt snygg färg på din grandma...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Samma här...Väldigt glad blev jag men också nyfiken på vad detta beror på. Har blogger fått värmesting kanske ;)
    Skylten är helt underbar!!!

    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  3. Samma här , och då har jag inte ens gjort ett enda inlägg. Skönt att höra att det är fler som har likadant för jag började blir "nojjig".Jag brukar inte alls ha många besökare, och definitivt inte dagar utan inlägg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken storlek har du på din grandmas? Så läcker!!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag har dålig koll på antal besökare per dag så jag har inte regerat, men nu när du säger det så har totala antalet besökare stuckit iväg....Ur-cool skylt:) Kram

    SvaraRadera
  6. Hihi, så du hittade skylten? vad roligt! Jag tycker också att den var jätterolig..
    Grattis till besöksökandet, jag har ju inte blogger så mina är väl som vanligt. :-)
    Kramar och må så gott!
    L

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med så många besökare. Jag är också nyfiken på vad det beror på:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Som på gamla familjelivstiden har jag nu hoppat mellan din sida och gp.se ett par gånger. Nu står räknaren på 30.000. Haha, så roligt med så vansinnigt mycket besök! :)

    SvaraRadera