18 juni 2011

Dagens feststass


Så nu är jag i princip redo att åka på fest - smörja in händerna och ta på lite lipgloss så är jag klar :-)

Klänning Saint Tropez och leggings fr Cream. Allt blir ju i kortaste laget på mig så leggings var en nödvändighet....
Canna i powder får också följa med och någon fin sjal - paraply och regnjacka ser också ut att behövas.



En härlig cocktailring som legat oanvänd i smyckeskrinet i minst 3 år - nu passade den perfekt då jag har pärla runt hals och i örhängena. Armband Thomas Sabo utan berlocker idag och klocka Guess.




Ledsen att vissa bilder blev så suddiga - har lite problem ( läs okunskap..) med att redigera bilder och jag ska försöka hitta ett bättre sätt att förstora så man inte tappar skärpan.

Ha en fin kväll mina vänner så ses vi imorgon om ni vill - kram!

14 kommentarer:

  1. Så fin du är - ha så roligt på fest!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är. Klänningen är jättefin. Är det Hunky Dory? Ha så kul på festen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad snyggt!!! Ha en trevlig kväll! KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, verkligen supersnyggt!!! Ha det toppen på festen! :-)

    SvaraRadera
  5. Kanonsnyggt!

    hoppas kvällen blir toppen

    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är otroligt snygg:) Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  7. Fasen, en sån vacker ring!:))

    enkla nettan

    SvaraRadera
  8. Goddaaaaamn va snygg du e, j-a benrangel ;-)

    SvaraRadera
  9. SUPERSNYGG!!!! Fin kombo!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina komentarer :-) Tänk så glad man blir av det - KRAM!

    Hilde - det är Saint Tropez fyndad på 50% rea= 300 kr!

    SvaraRadera
  11. GUD VAD SNYGG RING!!! var var var??=)
    och du är jättesnygg i din outfit =)
    kram Dorpan

    SvaraRadera
  12. Dorpan - den är köpt på eBay av ett Thainländskt företag men de verkar inte finnas kvar....

    SvaraRadera