29 juni 2011

En solig dagens i korall



Dagens är Gabrielle dress från Provrummet - den här trivs jag bättre och bättre i. Från början tyckte jag den var lite för stor och vid men nu har jag upptäckt att den är otroligt skön och lättburen. Perfekt på stranden där den har varit idag :-)
Till klänningen köpte jag en liten bolero/kofta från Ellos som passar perfekt färgmässigt. Har även en annan klänning i samma färg som den kan kombineras med. För allt som köps ska kunna kombineras eller hur ? ;-)

Dagen började med att maken skulle väcka mig 06.30 men missupfattade och jag vaknade av mig själv 07.50....09.00 behövde jag vara på jobbet och jag har 45 minuters bilfärd dit. Morrande kastade jag mig i duschen och var på jobbet 08.50! Med andra ord behöver jag inte gå upp 06.30! :-)

Efter jobbet hämtade jag M och så åkte vi och badade - alla dagens bekymmer rann av mig och jag lyckades njuta av nuet i ett par timmar - skönt!
Nu har vi ätit middag på altanen - pizza och mozarellasallad - Valhronapraliner till efterrätt - mums!

Snaaaaaaaaart är det semester och jag lääääääängtar dit!
Har ni andra semester eller gå ni snart på ledighet?

Ha en finfin kväll - kram!

6 kommentarer:

  1. Jag har precis beställt den klänningen i blått. Hoppas den är lika fin:) Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig dag trots uppvaknandet.. :-) Jag gick på semester i dag och fattar inte att det är sant? Så gött.

    kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Visst känns det som man ska dö om man inte får semester som planerat. Jag har snart haft två veckor så du får se det positivt att du har allt ditt kvar. Supefin du är i klänningen! Har du kollat in nderas rea? Kramis

    SvaraRadera
  4. Beställde precis en lite längre klänning från Provrummet i olika bruna toner.
    Klänningen du har är jättefin....härlig sommarfärg.
    Jobbar ända till i början av aug. ,men då blir det semester i fjärran land!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Jättefin combo. Klänningen är ursöt.

    Visst är det jobbigt när man "försover" sig? Jag blir galen. Oftast hinner man ju ändå men dagen blir liksom förstörd när man får stressa på morgonen...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Visst är den fin!? Jag köpte den i brunt till sonens studentfest, var så nöjd!

    SvaraRadera