28 juni 2011

Dagens lila kex



327 i vintage berry, Chrysalis i lite lilac och ett par idag avklippta leggings från Soya. Skulle haft ljusa jeans till men de hittade jag inte....behöver rensa garderoberna helt klart :-)
Jeansjacka Esprit.

Dagen började med trots i kubik från både mor och dotter men till slut tog vi oss till förskola och jobb efter diverse "diskussioner" och missöden....pust...
Sedan har jag läst fel tid på mitt möte med en missnöjd kund - men får se det i sista sekund och springer som en galning över parkering och via reception ( på mitt jobb springer man INTE, man ser samlad, professionell och iskall ut helst...)
Hinner nästan i tid och vänder missnöje till hyfsad nöjdhet - pust...
Handlar presenter till veckans bemärkelsedagar på lunchen, jobbar lite till, hämtar M, åker hem o bråkar om dagens outfit för kalaset. Hon vill ha en svart klänning m fjärilar, jag vill att hon har sina nya Pompdelux-kläder i powder, kommer på att hon är mitt barn och inte en accessoar, låter henne bestämma, kastar oss i bilen, far 6 mil för att fira 16-åring - pust....
Hoppas nu hon somnar i bilen på väg hem så vi slipper bråk vid sängdags.....
Nu ska jag ta hand om min huvudvärk from hell och hoppas att jag kanske får sova i natt...
Jag vill ha SEMESTER NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas du har en bra dag - kram!

6 kommentarer:

  1. Åhh din stackare..Men jag hoppas att du snart har semester för det är du ju värd:)

    SvaraRadera
  2. Verkar som du haft en riktigt stressig dag. förstår att du längtar till semester. Snygg är du i a f :-)

    Och, vad bra skrivet och tänkt med att barnen ju faktiskt inte är accessoarer. Brukar också få tänka så ibland när jag försöker få dem att ta på sig kläder jag valt. Nuförtiden får de faktiskt nästan alltid välja själva och varför inte, de är ju egna individer med egen smak :-)

    Kram
    /Vivvi

    P.S Vad fint du gjort i bloggen D.S

    SvaraRadera
  3. Puh vilken dag du haft. Hoppas det snart är dags för semester för dig. Armbandet kom i dag och det är så himla fint!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad snygg du är! Den där 327an var ju kanonfin - har aldrig sett "irl" men på din bild är den så mycket bättre än prod.bilderna.

    VILKEN DAG <3
    Snart snart - semester!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Snyggt!längtar också efter semester nu!...:)

    SvaraRadera