16 juni 2011

Studiedag, utlottning och allmänt svammel

Idag är det en håll-alla-bollar-i-luften dag - förskolan har studiedag så Matilda är hemma, jag försöker jobba, städa måste jag då jag kommer ha ett jobbmöte här hemma imorgon, ska flänga och hämta min mor 6 mil bort, A jobbar sent, måste handla så jag kan bjuda kollegor på lunch imorgon, hinna blogga, gärna virka lite med, motion vore bra att klämma in också - pust!

Men det brukar ordna sig och ibland får man välja bort lite :-)

Nu har besöksräknaren lugnat ner sig och jag ligger på mina vanliga siffror - undrar vad det var som hände egentligen?

Missa inte utlottning av armband som du hittar här.


Ha en fin dag så ses vi senare om du vill - kram!

2 kommentarer:

  1. Verkar rätt likt mina dagar :) Men på något sätt får man ihop det om man prioriterar lite. Vilket fint armband. Ska gensast in och tävla :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hinner andas lite emellanåt också bara. KRAM!

    SvaraRadera