7 juni 2011

Dagens efter en sprakande natt....



Oj,oj vilket oväder vi haft i natt - hela huset skallrade av åskan! Och blixtarna lyste upp så det såg ut att vara dag. Det blev inte mycket sömn i natt....så idag är jag tröttare än tröttast. Men en dagens hann jag dokumentera i morse och nu på em har jag fått håret klippt. Bild på frillan kommer imorgon!
Mellan jobb och frisörbesök hann jag shoppa en bikini och en sommarpyjamas till Matilda. Andreas fick två glossiga teknikmagasin som jag vet att han uppskattar men inte brukar unna sig - T3 och Android - kul att kunna skämma bort sina älsklingar med lite småsaker ibland!

Just nu sitter jag och moffar i mig en påse Ahlgrens bildäck ( favoritgodiset) - första godiset sedan 9 aug 2010....Vet faktiskt inte riktigt hur det gick till? Och sannolikt kommer jag må pyton... Jag får skylla detta impulsbeslut på dagens trötthet tror jag faktiskt? Men gott är det och jag återgår till min vanliga kost imorgon.


Dagens:
Vit tunika (förra sommarens) och leggings från Culture. Hudfärgad underklänning fr Kappahl - ett måste då tunikan är väldigt genomskinlig :-)



Vad har du gjort idag?

5 kommentarer:

  1. Japp vi skyller på trötthet...:-)
    Hoppas att du får sova gott i natt.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Alla pratar om åskovädret, men jag sov så gott!!
    Får se om det fortsätter ikväll?
    Jag har jobbat hela dagen, sen direkt och hämtade ut tradera vinst!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Man får äta godis om man inte har sovit, helt klart:) Själv har jag jobbat och inte hunnit med något annat alls. Hoppas du får sova gott i natt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Samma här *jäsp* 2 barn som hade massa växtverk i natt och åska ovanpå det *jäsp* Snygg tunika =)

    SvaraRadera
  5. Usch, jag bara väntar på att åskan ska komma hit. Lite sådär lagomt livrädd för åskan och inte kul när maken är borta på jobb. Får hoppas den drar över fort men det är sååå kvavt här så det är nog på gång.

    Fin och somrig du var idag med vitt :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera