27 juni 2011

Dagens och Freeport



Dagens blev premiär för mitt virkade linne. Det töjer sig väldigt mycket så jag får nog korta axelbanden och ev trä in ett band i midjan. Hmm..vet inte riktigt hur jag ska använda det men jag får prova lite olika kombosar och se vad det kan passa till. Nu när jag slitit så med det måste det ju användas!
Ni får ursäkta den tomma blicken, bristen på makeup och hårfix - jag har sovit urdåligt hela ledigheten och orkar inte leverera mer än "hel o ren" idag :-)

På lunchen tog jag en snabbsväng till Freeport, som har 30% rea på outletpriset, där sprang jag på finaste Christina alias Mollymera - kul!
Jag drabbades av reatunnelseende och kom hem med en hel kasse kläder.....men nu när jag provat igenom inser jag att 2 plagg inte sitter riktigt bra, ett är ingen bra färg. Men ett par stycken blir bra! Konstigt att vissa kläder satt bra på i butik men väl hemma satt de inte alls lika bra - jag är en IRL-shoppingamatör helt enkelt!
Så jag ska ta mig i kragen och göra ett till salu-inlägg( har rensat lite i garderoben också) - vilken dag som helst nu :-)

En Chrysalis i lite lilac var i alla fall helt klockren. Tycker denna modellen är mycket bättre OCH rymligare än RAF - både för bröst och stuss. Köpte en i dark powder också men har egentligen inget i garderoben som passar till den....




Ha en fortsatt fin dag - kram!

12 kommentarer:

  1. Linnet är verkligen jättefint! Kul att fyndade på Freeport.
    kram

    SvaraRadera
  2. *flämt* Skulle du göra dej av med den i dark powder, får du MER än gärna höra av dej :-)
    ( ja om den är i storlek 3 )

    SvaraRadera
  3. Hilde - tack! Ja lite fynd kunde man allt göra :-)

    Johanssonskan - den är i stl 4:a

    SvaraRadera
  4. Ah, max otur... Grattis iallafall till fina köp :-)

    SvaraRadera
  5. Åhhh vilket fint linne du har virkat!!! Det kommer du till att ha mycket nytta och glädje av.....ser fram emot utrensningen i din garderob om det är stl 4!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  6. Kul med fyndkassar (även om inte allt passar när man kommer hem - bekant problem det där...)! Och linnet är jättefint, du kommer helt säkert använda det massor!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ditt linne är jättefint! Hade själv funderingar på att åka till Freeport idag! Men det blev havet i stället:) Synd! Det hade varit kul att träffa på dig och Mollymera :) Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till rea-köp! Så avis på er som bor nära Freeport!!! KRAM

    SvaraRadera
  9. Åhhhhhh! Chrysalis i lite lilac har jag letat efter! Skickar dom rea-varor? Kram

    SvaraRadera
  10. Bina hoppar och studsar.. vad säger du? Sitter det bättre än RAF? Önskar mig powder -BEHÖVER- *hoppar in på FB och snackar lite med dig där och hoppas du inte sålt det redan!

    Linnet är ju ursnyggt!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Kikar in och säger hej!
    Vad kul med Freeport fynd, det linnet är så fint både i lite lilac och dark powder! Grattis till ett bra köp, även om du får göra dig av med det ena!

    Kramisar,
    M

    SvaraRadera
  12. Nästa gång smiter jag ned i din väska å följer med till free port..Men kanske TUR att jag inte bor för nära (3 tim bilresa tror jag att det är för mig) kram kram :)

    SvaraRadera