12 juni 2011

Fotoutmaning - här bor mina Molly-tags


Mina Mollytags bor i en OM-tygpåse på en hylla i garderoben. Röran av plastpåsar ska jag städa bort bestämde jag när jag tittade in och fotade - nån måtta får det vara :-) Hyllan har diverseinnehåll av lite obestämbar karaktär - tygvimplar, sidenband, linnen och annat blandat krafs. Kanske dags för en garderobstädning?

Dagen har förlöpt med städning, bak av chokladkaka med chocolate fudge frosting, fika med lekkompisar, en snabb sväng till svärisarna med chokladkaka, återvinning och mathandling. Nu ska resten av kvällen ägnas åt läggning av barn, virkning och bloggenad.

Ha en fin kväll - kram!

3 kommentarer:

  1. Smat ide att förvara dem i en OM påse, de använder jag liksom inte heller till ngt speciellt. Vi är flera som insett att garderoben behöver röjas efter dagens utmaning he he...

    Ha så mysig kväll!
    Kramis
    Loo

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag ska sortera mina tags efter denna utmaningen. Antingen blir det tygpåsar som du, eller så blir det att hänga tagsen på galgen a lá Linda.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har precis samma system. :-) Åh, vad gott det låter med chokladkaka, jag blir bara så sugen. Vi har annars kört ganska bra med Lchf här ett tag nu och det går superbra...
    Kramar och ha en go fin kväll,
    L

    SvaraRadera