11 feb. 2011

Rabattkod X 3!!!!!!!


Jag och flera andra bloggar har ju snubblat över nya Johnnys boutiqe de senaste dagarna. De säljer provplagg i storlek 1 ur Odd Mollys kollektioner och kommer tydligen ha andra märken med. De har även sjalar mm som inte är storleksberoende så helt klart värt ett besök!

3 bra tips har jag till er:
1. Regga er för deras nyhetsmail så får ni 15% rabatt på ett helt köp!
2. Fre-sön denna veckan har de fraktfritt med koden FREESHIP
3. Som grädde på moset fick jag en rabattkod till mina bloggare BLOG10 som ger 10% - tror inte den går att kombinera med 15%-aren men ni kan ju alltid testa.


Happy shopping!

2 kommentarer:

  1. Wooo rabatt? Me likie! Hur ska jag kunna bli en etta över helgen? Hmm. haha. Nä det går nog inte. Men å vad mycket fint att titta på. Tack för tipset.

    kramar och ha en finfin helg!

    SvaraRadera
  2. Jag slog till på sjal o poncho eftersom jag inte heller är en 1:a :-D

    Finfin helg önskar jag dig med - kram!

    SvaraRadera