7 feb. 2011

Dagens rosa - vill ha vår!








Drömmer om vårblommor, sol, kaffe på altanen, vitsippor och ljuva vårplagg...
I väntan på detta blev det en rosa pastelloutfit idag, helt utan Mollysar :-)

Tunika märke: Brooker ( storlek 40/42 vilket är en storlek för liten men det ska nog ge sig under våren....)
Spetslinne under från Lindex
Jeansleggings Kappahl
Thomas Sabo - idag med en matchande rosa cupcakeberlock
Hemstickade raggsockar på fötterna - men det har jag beskurit bort då det inte direkt förhöjer :-)

Annars händer inte så mycket - är hemma med min lilla sjukling så det är mest barnfilm och pyssel på programmet - ganska mysigt i och för sig.

Hoppas ni andra har en riktigt bra måndag!

5 kommentarer:

  1. Nadia: Samma belöning som dig då, Odd Mollyplagg och jag vill lova att det blitt endel belöningar ;0)

    Just nu sitter jag och funderar om jag ska belöna mig med en Reedy Tunic i lite military. Älskar modellen :0)

    Lägger till dig på Bloglovin så jag kan följa dina inlägg.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Ha,ha - ja vi måste ha varit väääldigt duktiga ;-)
    Tycker Reedy är suveränt snygg - gillar när midjan markeras och de underbara broderierna
    Lägger till dig med!

    SvaraRadera
  3. Så vi budar på samma 4or på Tradera... Vad är ditt alias??
    Ska säga ifrån om jag ser nån Reedy på rea. Vet att de har en 4a i powder på Folk Malmö....

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin liten cupcake! Vill ha...
    mums...

    trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Den blå reedynmi stl 4 finns på Wishwear: http://www.wishwear.fi/product_details.php?p=961
    Den är på rea....

    Kram

    SvaraRadera