12 feb. 2011

Lyckad paketöppning och nöjd paketöppnare





Paketet från Wishwear var jag betydligt nöjdare med än det från Deepfling - inte för att det var något fel alls på ka-chingerna - bara att det inte klickade färgmässigt. Och jag har bestämt att bara behålla kläder som jag verkligen gillar/passar i.

Reedyn hade jag ju sedan innan i svart och den som kom nu i military sitter lika bra. Bortse från skrynklorna - kastade på mig det lite snabbt för att kunna fota :-)
Dolcen i cabaret satt bra den med och kommer nog att användas mycket till diverse tunikor och kjolar. Det mesta blir ju lite kort på mig så förlängare behövs allt som oftast.
Military är en VÄLDIGT otippad färg till mig men tack vare de färgstarka broderierna ska vi nog komma överens ändå....

Reedyn är st 4 och Dolcen st 3.

Har hunnit med en härlig solig promenad och lite hemmafix medan man och barn är på Universeum - resten av dagen bjuder på tacos och melodifestival tror jag - undrar hur många som kör det konceptet ikväll? ;-)

Ha en riktigt bra lördag därute - kram!

4 kommentarer:

  1. Reedyn måste vara ganska liten i storlek va? Har aldrig vågat prova nån;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är nog åt det mindre hållet - jag är en 4:a över axlarna framförallt och mer en 3:a i midjan. Det är under/över bysten jag upplever den liten. Tror du skulle vara kanonsnygg i en Reedy!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Såååå fin du var i denna oxå!! Jag har fått sug efter fler Reedys... Kanske jag skulle jaga tag på en vit...??
    Ha en fin lördags kväll!!

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Tack - du är jättefin i din med. Ja visst ger de mersmak? En vit o en blå så skulle jag vara nöjd ( en stund i alla fall) :-)
    Kram,kram!

    SvaraRadera