25 feb. 2011

Kalas, bokrea och spännande besked.....

Fredagen har bjudit på lite jobb, packande av Tradera-auktioner, posta, handla, bokrea, Mc Donalds, barnkalas och allmänt flängande - har nu landat på min favoritplats - liggandes på mage på en madrass på golvet. Efter mina 3 diskbråck kan jag inte sitta några längre stunder utan ryggen vilar bäst i magläge.


Som sällskap har jag älskade maken som återvänt från Frankrike, min mamma, min dotter och ett stooort glas rödvin + en färsk kokosnöt i bitar







Maken ringde hem vid lunch med en väldigt spännande nyhet som kan förändra våra liv dramatiskt om vi tackar ja....vi ska fundera o diskutera så berättar jag mer senare!

Nu ska jag bara ligga här o ha det gott en stund - hoppas ni har en riktigt skön fredagskväll därute!

2 kommentarer:

  1. Låter spännande! :)

    Så fin du är och vilken härlig tårta du gjort till Livia!

    SvaraRadera
  2. Åh, är det en utlandsvistelse på gång??? Är sjukt nyfiken!

    Kanonfin tårta till Livia!

    kram jeanette

    SvaraRadera