18 feb. 2011

Paket 2 - och en fripassagerare.....

Mitt Ka-ching set i dark magnolia fick åka ut på Tradera o snabbt som attan klickade jag hem en Ka-ching wrap i dark berry - och vi älskar varandra :-D
Superklädsam modell, vackra broderier och en färg jag verkligen gillar!
Funkar till det mesta och kommer sannolikt att användas flitigt.
Dagens bilder togs i badrummet för bätte ljus - min stökiga hylla och prickarna på spegeln får ni försöka bortse ifrån.....och den djupa urringningen är bara för hemmabruk ;-)

Ser du något konstigt på bilderna?







Nej den kom inte med paketet från Ajabaja utan las till av min personliga stylist - Matilda 3,5 år :-)

Ha en riktigt bra fredagskväll därute finingar!

5 kommentarer:

  1. Duktig stylist du har. Snygg färg på wrap'en och fint sitter den.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker färg och med röda rosor på armarna? Så fin.
    Vad var fripassageraren? Jag liksom kollar och tänker och är trög :-)

    Kram och trevlig helg!!
    L

    SvaraRadera
  3. Hilde: Ja hon gillar att välja ut kläder o accessoarer och tänker i helt andra banor :-)

    Lingon: På axeln sitter en liten svart kompis....

    Kram o trevlig helg till er också!

    SvaraRadera
  4. Men oj, det var ingen liten svart kompis. Lever den? *ryser* Jag är så rädd för spindlar.....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej den är av gummi :-)
    Jag avskyr också spindlar men försöker behärska mig så jag inte ska överföra det på dottern....
    Kram

    SvaraRadera