9 feb. 2011

Paket!

Igår och idag damp ett par Traderaköp ner i brevlådan. Och idag kom även paket fr Exklusiv vardag. Kan verkligen rekommendera leggings med bred spetskant från Cream - helt ljuvliga! Nu måste jag ha ett par benvita med :-)

Dessa små godingar blir perfekt under Reedy tunic, blues skirt mm:



Om någon har en produktbild av spoiler skirt i red(?) får ni hemskt gärna höra av er!

Lillskruttan mår bättre idag som tur är så äntligen känner jag att jag kan andas igen. Hopps, hoppas det vänder nu!

Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

  1. Jag har oxå letat efter produktbild till Spoiler underskirt red, men inte hittat någon :(
    Fina fynd, både leggins och underskirtar (heter det så?) har alla tre här hemma!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ohhhd en är sååå fin! Var en 5a på Tradera nyss men gick för galna pengar så fick lägga ner. Grattis! Kram

    SvaraRadera
  3. Christina - skulle jag hiotta produktbild delar jag med mig så klart! Det var hos dig jag såg leggingsen först :-) Din blogg är en stor inspirationskälla
    Kram

    Sanni - en 5:a av vad då??? :-D
    Kram

    SvaraRadera