18 feb. 2011

Paket och Odd Molly fall 2011

Igår damp det ner 2 små godingar - en är en definitiv "love for ever" och den andra är mer tveksam vad gäller passform. Färgskalan går i dark berry och dark magnolia - återkommer med bilder senare!

Deepfling har lagt ut en filmsnutt och massa bilder på Fall - och vad skådar mitt öga om inte en Dolce skirt? Det har ju ryktats att underkjolarna skulle försvinna men här ser det ut att vara en uppdaterad variant med powderfärgad mesh i volangen. Tycker den midnattsblå/lila färgen ser riktigt läcker ut:



Och sammetsbyxorna med broderier o små knappar - lovely:


Leggings eller om det är de där konstiga "stay upsen" utan fot? Snyggt mönster i alla fall:

2 kommentarer:

  1. Ja, här var det massor med finfint :-)
    Å så ser jag att Old Gringo Boots blir "mixmatch" med Odd Molly ! Så jag är före min tid *skratt* Köpte ju mina i vintras, dock med högt skaft ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag undrade just över skorna - då vet jag!
    Du är helt rätt med andra ord ;-)

    SvaraRadera