21 feb. 2011

Johnnys boutique - crochet ponhco är min - jippi!!!!!!!!!!

Idag kom mitt paket från Johnnys boutique!!! 1,5 vecka tog det och jag är SÅ nöjd.
Tänk att jag har den här nu!!!! :




Färgerna är heeeelt ljuvliga och fransen har glimmrande guldtrådar invävt - I'm in love!!!

Och några andra små godingar slank med men mer om dem vid ett senare tillfälle.....

Min bloggrabatt BLOG10 som ger 10% gäller fortfarande + att om man reggar sig för nyhetsbrevet får man 15% - vet inte om de går att kombinera men det går ju alltid testa. De körde samma princip som Deepfling vad gäller värdet på paketet ;-)
Stefanie som jag haft kontakt med är supertrevlig och eftersom mitt paket kom lyckligt fram känns det som ett seriöst företag

3 kommentarer:

  1. Ha! Vad jätteroligt!
    Hoppas du visar upp lite bilder på den fina sjalen!!!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Å vad kul att det gick bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag vågat mig på en order hos Johnnys tack vare dig. Hoppas det går lika bra för mig som för dig.
    Kram

    SvaraRadera