15 feb. 2011

Ett litet paket....




....dök upp idag. Har suktat efter denna goding ett tag och nu är den min. Något mellanting mellan kofta och jacka får man kalla den. Jag har ju snöat in på färgskalan dark magnolia, magenta, cabaret, fuschia osv - och på att handla på ebay :-)
Superfin passform och jag älskar knytbandet i sammet men jag vet inte vad jag ska ha till - får nog bli ett basic linne och jeans helt enkelt. Allt med vanlonger, spet o dyl går bort iom att plagget har så mycket som händer i sig självt. Dolce skirt i cabaret passar perfekt färgmässigt iofs...
Ska prova o fota så får ni se hur den ser ut på också.

2 kommentarer:

  1. Å vad den var snygg. Vet du om den finns i svart? Den skulle passa perfekt till jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har bara sett den i denna färgen. Märket är Per Una och jag köpte den på ebay.co.uk
    Kram

    SvaraRadera