5 feb. 2011

Dagens outfit......




....är inte särskilt upphetsande. Klädd för en dag på stan i isande vindar. Soligt och fint men ack så kallt var det.
Detta är en #692 Velvet Cotton Tunic som jag impulsköpte när den dök upp och var till salu på en blogg. Hade aldrig provat innan och kan konstatera att vi inte kommer överens. Alldeles för vid i modellen och lite kort till mig. Så idag kompletterade jag med ett bälte för att inte se ut som en tunna. Skulle dock haft en förlängare i någon form ser jag på bilderna. Ja,ja nu har jag provat den i alla fall och den får vandra vidare till någon annan tror jag.
På benen har jag mörklila tights av okänt märke och under en rosa topp från artonhundrafrost....
Kände mig inte alls snygg men tycker inte det är mer än rätt att visa sådana dagens med ibland :-D

Vi hade jag i alla fall kul på stan! God lunch på Kosmos och lite shopping lyckades vi med. Maken hittade ett par brillor som vi båda gillade och det var "main mission".
Buttricks med Matilda där vi fick oss några goda skratt - tur att vi är en lättroad familj ha,ha!

1 kommentar:

  1. Åh den hade jag i ljusrosa men använde den sällan så den traderades bort men gud vad jag ångrar det *saknar* Du är jättefin i den!

    SvaraRadera