6 mars 2011

Solsken, ryggont och klädnöjd


Idag är vädret verkligen i min smak - sol, sol, sol!
Tyvärr krånglar min rygg, den gör gärna det efter tårtmaraton och stillasittande som det blivit för mycket av denna veckan. Ska snart klä på mig och gå ut och gå en sväng - brukar vara den bästa boten att ta ett par, tre promenader under dagen.

Känner mig äntligen ganska nöjd med garderoben ( för stunden). Har inga fler måsten och ska försöka att inte väcka så många nya. Behöver lite basplagg men de ska jag tvinga mig att shoppa och prova i fysisk butik. Jag har alldeles för lätt att klicka hem både det ena och det andra på nätet...som inte alltid passar :-)
Sedan kommer det behövas lite nya sommarplagg men jag ska först inventera vad jag har - klänningar har jag i massor vet jag - shorts däremot inte ett enda par.
Hade iofs bespetsat mig på Smirk skirt men den gick ju tydligen inte i produktion enligt Lisen.dk. Deepfling och Folk har fortfarande kvar dem i sortimentet dock - knepigt?

20-tals festen var superlyckad och tårtan gick hem :-) Här kommer en bild på den supersöta trio som stod för underhållning och lekar mm:


Skönheten till vänster är min kära brorsdotter och det var hennes mamma vi firade.

Ha en fin söndag i solen!

1 kommentar:

  1. Jag var också lite sugen på kjolen. Jättesynd att det inte verkar komma i produktion.

    Vet du, jag anar faktiskt likheter med brorsdottern. Kul :)

    Kram från V

    SvaraRadera