29 mars 2011

När man inte orkar laga mat....


...kan någon annan göra det tycker jag :-) Så idag åt vi på en lokal japansk restaurang. Lite lurigt att hitta något på menyn som inte innehåller massa socker men en sashimi var precis vad jag var sugen på. Superfräscht och gott (utom den lilla biten rå bläckfisk - första och sista gången jag provade det...)

Lilla M åt kycklingspett och envisades med att använda pinnar = ris över hela henne.

Sen strosade vi till leksaksaffären och köpte presenter och okynneshandlade lite till M.

På lunchen idag hann jag prova Canna och Hookup S/S i storlek 3. Bägge funkade men hade varit snäppet bättre i storlek 4. Trist med butiker som inte ens tar in storlek 4 - där är Minzo bra som tar in extra i storlek 4 istället. Men det beror väl på kundgrupp...
Men nu vågar jag köpa på nätet när jag vet hur de sitter - om rätt storlek dyker upp.

Hoppas ni har en fin kväll - kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar