23 mars 2011

Dagens och en dröm



Idag har jag haft en lite mer arbetsam dag men helt ok. Dock ingen champagne eller annan flärd tyvärr ;-)

På mig hade jag:
Reedy tunic i Military
Dolce skirt i cabaret ( retar ihjäl mig på labeln...har dragit upp kjolen 108 gånger idag så labeln ska hamna under tunikan)
Svarta leggings Indiska
Rött linne med spetskant köpt på eBay (okänt märke)
Glasögon Evfa Attling

Bildkvalitén är inget vidare och jag letar ny mobil med bättre kamera - ska bara bestämma mig :-)

Håret är nyklippt som sagt var men jag hann inte platta det imorse så det är lite rufsigt - men jag är nöjd med klippningen ( mindre nöjd med tiden jag lägger på styling...)

Imorgon har jag en hemmarjobbardag = myskläder hela dagen och inget smink - det vill ni inte se va?

Måste bara berätta om min knäppa dröm jag hade i natt: Drömde att jag kom hem och att vi hade haft inbrott - smycken, tv osv var borta. Gick bort till min garderob där jag har mina OM - soprent men de hade lämnat galgarna kvar. Och det var just att de snott mina OM som gjorde mig galet arg och ledsen. Att de tagit mina vigselringar med diamanter oroade mig inte alls - ha,ha!

Ha en fin kväll mina vänner - kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar