1 mars 2011

Dagens, Minzo och bilder som försvann....

Dagens är Ka-ching wrap och Rock-a-fellow silk slip i dark berry - en kombo som jag verkligen gillar!
Humanity armband i magenta
Jeansleggings
Tomas Sabo-halsband
Den luxuösa miljön var det bästa jag hann hitta på jobbet....





På lunchen tog jag en snabb tur till Minzo - vilken otroligt trevlig butik och trevlig personal! Provade en hel massa plagg och fotade men väl hemma var det bara 2 foton av 20 som funkade :-( Så nu får min mobiltelefon dödsdomen - vad ska jag köpa istället? HTC el Iphone? Har ni några bra tips på telefon med bra kamera som jag även kan blogga lätt med?
Ett plagg beställde jag senare i deras webshop efter lite funderande.....kommer bild när det anländer!
Enda fotona som fastnade var Hookup tunic som var de 2 första fotona jag tog.
*Noterar ni hur fet jag kan se ut i en tunika som INTE passar min figur? Provar storlek 3 här men det är mer modellen än storleken som felar....





Slänger in en bild på Matilda i vårfin tunika och matchande hårband från Ellos - hon är minsann fin i det mesta mitt lilla hjärta....men så är jag ju väääldigt partisk också :-)



Ha en fin kväll därute!

2 kommentarer:

  1. Wrapen är så fin i den färgen! Vill ha! Inte ser du fet ut i Hookupen, men det syns rätt väl att du inte trivs i den! Kram!
    (Jag är 173 cm lång.)

    SvaraRadera
  2. Ja den blev snabbt en favorit - väldigt användbar färg!
    Syns det så väl att jag kände mig helt fel i den ha,ha
    Kram!

    SvaraRadera