26 mars 2011

Färgstark mormor och rosa tält - dagens



Jag trotsade termometern som sa 0 grader och drog på Grandmas - funkade perfekt för inomhusshopping på ToysRus, Ikea och Coop :-)
Under har jag wigwam i dark pink och runt halsen en lila/rosa halsduk med spetsar som jag köpt på den lokala klädbutiken - okänt märke men omtyckt ändå!

Wigwam dark pink - en tidig OM-dröm som jag suktat efter länge och nu är den min till fyndpris :-D


Lite solsken och rufsigt hår vill jag bjuda på också - nu ska jag tillbaka ut på altanen och njuta av värmen.
Ha fortsatt fin lördag mina vänner - kram!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag oxå fått för mig att jag vill ha en sån mörk-rosa Wigwam!! Ditt fel ;-)
    Det finns en 4a på Tradera nu... Hm?? Kanske man ska hålla koll på den!??
    Ha en fin kväll!!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Du skulle rocka en rosa wigwam helt klart!
    Jag gav 1000 för min men de går ofta för 13-1400 på T har jag sett.
    Ha en fin kväll du med!
    Kram

    SvaraRadera