23 jan. 2011

Vintage, spindlar och söndag.....

...på eBay, virkar, säljer saker på Blocket, äter ischoklad och slappar kan väl summera min söndag ganska bra.
Lite seg idag efter jättetrevlig middag hos goda grannar igår. Man och barn har åkt till Ikea så jag har hela huset för mig själv - förutom att jag får dela det med en gigantisk källarspindel som stack fram sitt fula nylle i en kasse ikällaren - huvvaligen!!!!!!!!!! Den får min man ta hand om när han kommer hem....Gör mitt bästa för att inte överföra min spindelfobi på dottern men hon har redan insett att jag är superrädd för spindlar. Det är något med hur de rör sig som triggar primitiv rädsla hos mig. Jag VET ju intellektuellt att de inte är farliga men hela min varelse säger något annat....

På eBay hoppas jag hitta lite fler fina underkjolar/klänningar att kombinera med min befintliga garderob - älskar verkligen att fynda lite ovanliga plagg till finfina priser :-D

Denna lilla söting klickade jag hem för 46 kr inkl frakt.



Dessa läckra skor fick jag hem i veckan - precis min smak med massa "juveler" o bling, bling. Tyvärr passade dem inte så de får åka ut på Tradera inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar