9 jan. 2011

Dagens outfit och en tårta :-)






Tänkte köra en dagens outfit och en dagens tårta - konstig blandning jag vet men det speglar mina intressen ha,ha!

Upptill har jag Jojo dress från provrummet.se
Under skymtar ett spetslinne från Lise Sandahl, inköpt på Millami.
Halsbandet fick jag av min mor i julklapp - okänt märke
Skärpet är ett reafynd från Åhlens - 50 pix!
Leggings från Indiska, halvknasiga knästrumpor från ebay.co.uk - där köper jag massa roliga saker, både vintage och nytt.
Lite senare på dagen blev det byte till Jaquard longsocks i rött och en sjal av märke Rosebud, inköpt på Joy.

Tårtan är en liten två-vånings fylld med hallonmousse och mjölkchokladmousse. Nyckelpigans kropp gjorde jag genom att fylla en rund skål med tårtlager och sedan vända den på en tårtbricka och klä den med sugarpaste. Gjordes till min dotters kompis som fyllde 3 år och var riktigt rolig att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar