14 jan. 2011

Dagens tårta blir cupcakes ......



.....som jag gjorde till världens bästa frisör som tack för att hon tog hand om mig och min man när vi firade 5-års dag. Vi drack champagne och blev både friserade och masserade. Sedan checkade vi in på fint hotell och åt god middag, drack mer champagne och avslutade med fantastisk frukost innan vi åkte hem - en riktig härlig date!

Under täcket är det en seg, chokladig brownie och hallon/vitchokladfrosting. Sedan är den täckt med sugarpaste som jag präglat med små fjärilar och borstat med pearl dust. Dekorerad med sockerärtor och fjärilar av gumpaste och en liten spritsad kant av kristyr för att snygga till kanten.

Vill ni se otroligt vackra cupcakes rekommenderar jag Eva Blixmans blogg - fantastisk fotograf som även gör cupcakes.

Natti,natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar