13 maj 2011

Spa, lamm och Liseberg

Hej på er! Nu har jag landat efter 2 härliga dagar i Varberg och en avslutande sväng på Liseberg.

Asia Spa var riktigt härligt - jag har bubblat, badat i varma "källor", tvagat mig enligt japanska sed, tränat, ätit gott, shoppat och haft det väldigt, väldigt skönt! Idag mellan 8 och 9 var det helt tomt så jag hade hela spaavdelningen för mig själv - lyx!
Idag styrde vi kosan mot Öströö fårfarm för en härlig lunch och fårsafari - ett besök som kan rekommenderas varmt för både stora och små. Sen bar det av till Liseberg för idag är dagen då Matilda slutar med napp. Så nu är napparna inlämnade till Lisebergskaninerna och Matilda har fått ett fint diplom. Sedan åkte vi mängder med karuseller, åt sockervadd och glass och hade en kul eftermiddag. Nu får vi se hur det går vid läggdags utan napp.....

Här kommer lite blandade bilder - det blev inte så många från konferensen och mest fåniga spegelkort från Liseberg :-)


Härliga vårblommor: Suddig kvällsvy från Varbergs fästning där vi åt 5-rätters medeltidsmiddag
Goa kollegor som väntar på mat...
Bästa girlsen:
Mer blomster....


Vi hade hysteriskt roligt framför spegelväggen :-)

Låååånga ben....




Matilda njöt av farfars bilar...


Nu ska jag njuta av en kopp Zoegas Mollbergs blandning och mörk choklad med havsalt och lakritskross som jag hittade i varberg - mums!

Och imorgon är det Freeport-träff - jippeee!!!!!!!!!!

Hoppas du har en riktigt bra fredagskväll - kram!

1 kommentar: