1 maj 2011

Kalasdagens och slaktad tårta

Så nu är kalaset över och Matilda sover redan sött :-) Hon bad tom om att få gå och lägga sig vilket inte hör till vanligheterna....

Dagen till ära invigde jag min A one silk wrap ( tror jag den hette?). Ljuvliga färger! Kombinerade med spetslinne från Lise Sandahl,svarta leggings och spoiler under skirt i rose. Humanityarmband i magenta och mitt favvohalsband från Accessorize. Trivdes bra i det!






Så här såg det ut när vi "slaktat" tårtan. Dock var alla väldigt mätta efter grillade hamburgare så hela nedervåningen är kvar och får väl åka med till jobbet imorgon gissar jag - där finns alltid tårtsugna människor :-)


Ha en fin kväll - kram!

6 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Läckra färger :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken supersnygg outfit! Den wrapen är ju bara helt otroligt fin.
    Lyckliga dina jobbekompisar.:-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hallå snygging! Wrapen är verkligen hur fin som helst :) Önskar vi jobade tillsammans så jag kunde få gnaska lite på tårtan ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är i wrap'en, så fina färger till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt!! En riktig hit
    Kram :-)

    SvaraRadera
  6. Tack raringar för goa kommentarer - det gör mig glad!
    Hade hemskt gärna bjudit er på tårta allihop!
    Kram!

    SvaraRadera