15 maj 2011

Dagens från Freeport....

Smirk dress var det som fick följa med mig hem från Freeport. Denna hade jag på min vill-ha-lista redan när produktbilderna kom och blev ganska besviken när jag fick höra att den inte gått i produktion. Och så fanns den helt plötsligt i min storlek på Freeport! Superskön och användbar klänning till fyndpris ( för att vara OM...)
Kvalitetsproblemet hade tydligen varit att färgningen varit ojämn men det syns inte på detta exemplar.



Här provar jag med Canna cardigan - tycker den kombon funkar bra - jag gillar ju färg! Under har jag Cream leggings med spetskant i powder.


Fina pärlemoknappar och spetsar:


Och här kommer en bild på Matilda som säger: "Ta kort på mig med mamma!"
Så här såg hon ut i fredags efter nappöverlämnandet på Liseberg. Trött men glad i sin Muminpyjamas med kaninöron och ballong:


Idag har vi haft en riktig slappardag i regnet. Promenad till röstlokalen med pitstop på lekplatsen. Sen åkte man och barn till svärisarna och jag la mig på sängen och kollade film - perfekt sysselsättning en regntung söndag :-)
Men nu ska jag ta mig i kragen och ge mig ut på en tuff stavpromenad!

Ha en fortsatt fin dag - kram!

5 kommentarer:

  1. Den sitter jättefint på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, slutade hon med nappen på Liseberg? Hur går det??? Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack Hilde!

    Dr Molly - man kan gå och lämna sina nappar till "lisebergskaninbeisarna" och få ett fint diplom. Det går över förväntan men lite nappdepp har hon stundtals.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin klänning! Verkar som ni haft en mysig dag :) Hoppas jag kan följa med någon gång, verkar jättekul! Gullig din dotter är :) Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin klänningen är! Jag var också besviken att den inte gick i produktion.....Kram!

    SvaraRadera