3 maj 2011

Fotoutmaning - vad som alltid finns i min handväska

Min handväska är fylld med diverse osorterade saker i en enda röra. Men några saker måste alltid finnas där och de har jag stenkoll på.




Läppglans - Lumene är min favorit, det och Clinique är 2 sminkmärken som jag tål - det mesta är jag annars överkänslig mot. Ett cerise, ett rött, ett ljusrosa pärlemo och ett genomskinligt - good to go with any outfit!
Snus - ett måste för en nikotinist som jag....
Plånbok - knökfull med bra och ha saker - rabattkort, medlemskort, Visa, Mastercard, kuponger, foton mm mm mm
Mobiltelefon
En liten ask med tabletter till min laktosintolerante make - så han kan njuta av livets goda som glass och grädde :-)
Tuggummi - lätt beroende här med
Och så sist men inte minst, massa småplock som tillhör Matilda och alltid hamnar i min väska - ringar och hårspännen tex

Ha en fin dag - kram!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se andras innehåll:) Mycket samma grejor tror jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har också alltid massa hårspännen och snoddar från Emilia. Mest är det sådana som fångas upp när hon sliter ur dem :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera