12 sep. 2012

For my nails....

Naglarna var långa och snygga i somras men sedan gick de av en efter en tyvärr. I väntan på att de ska växa ut och framförallt sluta skiva sig kör jag med Isadora Second nail. Och det verkar faktiskt funka! Naglarna är fortfarande korta men skivningen verkar ge med sig. Och även iom naglarna är korta går de ju måla bara de är hela!
Så trots seriöst shoppingstopp klickade jag hem några vackra lack i kalla toner. det är verkligen min favoritfärgskala och speciellt detta längtar jag efter: China Glace - Deviantly daring. Såååå vackert!



China glaze Splish Splash:
 
China glaze Coconut kiss och Harmony, två lila nyanser....
 
Och sedan också ett Nubar-lack: Love rainbow. Första gången jag testar detta märke.
 
Lacken beställde jag på Nails etc och snittpriset inkl frakt blev knappt 60 kr/flaska.
Sist beställde jag från Beautyjoint men det paketet har inte kommit fram efter ca 2,5 månader och jag väntar på besked från dem om de betalar tillbaka eller skickar om ordern. Kommer inte beställa från dem igen tror jag.....
Någon observant bloggläsare kanske undrar varför jag inte hade med något råååååsa lack i beställningen? För det är ju favoritfärgen nummer 1. Jo jag har ju redan ett 10-tal rosa lack så jag försökte komplettera med andra färger denna gång :-)


7 kommentarer:

  1. Ha ha, kunde du inte fått plats med ett råååååsa till? Fast de blå och lila var förstås jättetjusiga de med!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde jag absolut :-) Men har shoppingstopp juh! Så detta var lite smygshopping.
      Kramar

      Radera
  2. Splish splash är AMAZING!! Älskar det!! Välkommen ner i nagelträsket! Här är det trångt och mysigt ;-)

    SvaraRadera
  3. men du, transdesign.com mbeautylounge.com är billigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Transdesigns frakt blev dyrare även om lacken var billigare så det gick på ett ut el tom dyrare men beautylounge ska kollas in!

      Radera
    2. Ja, det är väl jag som beställer minst 9 lack, som det lönar sig för ;-) Då kostar frakten 21 dollares :-D

      Radera
    3. Och nailsupplies.us blev betydligt billigare ser jag nu.
      Transdesign var nog inte priset utan att jag inte gillade sidan nu när jag kollade igen.

      Radera