13 aug. 2011

Odd Molly s/s 2012

Nu har även jag kollat in Odd Molly s/s fashion show bilderna. Som vanligt faller jag för det med stark färg :)
Alla de virkade plaggen är också väldigt vackra och jag får genast virklust igen!

Vacker maxiklänning som jag hoppas kommer i någon fin karamellig färg!

I'm in heaven! Mycket färg och blandade starka färger - rena lyckopillret för mig - vill haaaaaaaa!!

Mumsigt hallonröd och feminin klänning...

Siden, figursytt och kvinnligt - gimme!!!!!!! Och de turkosa skorna till är verkligen pricken över i:et!

 Hmm ser ut som två kjolar i lager inte sant?

Klänning med v-ringning och fin passform - ser lockande ut! ( ska aldrig mer köpa plagg som inte markerar midjan.... ¨)

Härliga färger!

Tycker det känns som att 2012 blir ett av Odd Mollys bästa år - vad tycker ni andra av det ni sett? Jag är i alla fall heeelt såld på det jag sett hittills!

1 kommentar:

  1. Jag är såld jag med! Den översta klänningen ska hit med! Kram

    SvaraRadera