5 aug. 2011

Dagens på väg till frisören

Easy v-deras i dark pink och ett stooort paraply känns helt rätt idag :) Halsband Thomas Sabo. Leggings ( som inte syns på bild ha,ha ) Culture.
Regnet öser ner och jag ska in till stan för att bli fin i håret hos min favoritfrisör Eva Docnell på salong Makeme.
De senaste dagarna har vi spenderat hos en kär gammal vän i Varberg och jag har varit så avslappnad att jag tom glömt blogga! Men nu är jag på plats igen.

Vad hittar ni på en regnig dag som denna?


2 kommentarer:

  1. Fin du är i klänningen och med fixat hår på det? Så skönt att du kopplat av med vänner och glömt blogga, det är ju helt perfekt.
    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Det behövs en liten bloggpaus ibland:) Du är jättefin i klänningen.
    Kram

    SvaraRadera