2 feb. 2012

Mollyfika med trevligt sällskap och "var är solen"?

Och då tänker man att det kunde finnas en bild på de trevliga tjejerna kanske? Men nähä, jag har uppenbarligen tappat bloggvanan ordentligt och glömde föreviga Mollymera, Bina o Tina - attans!
Hur som helst hade jag förmånen att ta en finfin fika med dessa kanontjejer idag - tack!

Kika runt lite i butikerna i min gamla hemstad och trillade över ett för mig okänt märke i butiken Lycka som gjorde mig väääldigt nyfiken på mer - mais il est ou le soleil? "Var är solen" direkt översatt. Hittade en helt ljuvlig velourkofta/klänning på 70 % - tyvärr en storlek för liten men den har fått mig att googla märket i 2 timmar! Hittar dock inga svenska webshopar eller butiker men lite grann i England. Är det någon som känner till märket och vet var jag kan hitta det?

Märket känns lite som "Ewa i Walla goes slim and moves to Paris" eller "Odd Molly med midja och tyll"




Kram!

4 kommentarer:

  1. Oj, vad fint! Har aldrig hört talas om det märket någonsin tidigare. Inspirerande. Och kul med fika! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så läckert - här skulle jag kunna trilla dit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kolla in Miinto.no ,där finns detta märke!!
    Kram

    SvaraRadera