24 okt. 2011

Ge mig tips på snygga vinterjackor och kappor!!!

Nu är jag på gång igen! Känner mig äntligen frisk och pigg - skönt att känna igen sig själv :-) Huset är städat, fönstrena putsade och blogglusten/orken har återvänt.

Nu kära läsare behöver jag lite hjälp - letar efter en riktigt snygg vinterjacka/kappa. Som ni vet brukar jag favorisera Odd Molly men vad gäller ytterplagg är jag märkesflexibel.....

Detta är jag ute efter:
Svart el möjligen röd
Figursydd/figursmickrande
Klassiskt snitt
Gärna skärp i midjan
Gärna roliga detaljer

Har Du sett eller köpt en riktigt snyggt ytterplagg som du kan tipsa om?

Denna från Mango hittade jag hos Nelly.com men den fanns inte i min storlek


Önskar dig en riktigt bra måndagskväll - kram!

5 kommentarer:

  1. Skönt att du är frisk igen :) Välkommen tillbaka

    Jag har också värsta ångesten när det gäller vinterkappor. Gjorde precis ett inlägg hos mig ang detta. Klickade en kappa från H&M idag som du kan se på bild hos mig om du vill :)

    Men det är ju jättesvårt. Finns så otroligt mycket snyggt

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är tillbaka med ny energi!
    Jag till och med googlade lite på röda kappor till dig men hittade ingen klockren..
    Återkommer kanske.:-D
    kramar

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka :-) Skönt du känner dig piggare!

    Ska leta röda kappor åt dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack vad söta ni är! Har saknat er! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Tyckte denna var fin. :-)

    http://gizmolina.com/?p=18974

    SvaraRadera