22 sep. 2011

I skolbänken och snart är det träff!

Denna veckan har jag varit på kurs och certifierat mig inom mitt yrkesområde - otroligt vad trött man blir av att plugga när man inte är van! Somnade 20.00 igår och sov till 6.30!

Idag har jag lyxen att jobba hemma och därför blir det ingen dagens då jag smyger omkring i myskläder :-)
Inget nytt på klädfronten då jag sparar mig till OM-träffen, eller jo ett par Lee jeans är på väg hem från Ellos med 40% rabatt. Precis de jeansen jag provade på JC som satt som en smäck men jag gillade inte tvätten. Och så fanns de hos Ellos i en ursnyggtvätt i min storlek - ibland har man tur!
Hoppas ni har en fin dag - kram!

1 kommentar:

  1. Kul när man hittar jeans som sitter snyggt! Tycker det är svårt! Ser också fram emot träffen! Kram

    SvaraRadera