7 sep. 2011

En dimmig dagens

Älskade Reedy tunic i military och RAF i dark pink som matchar broderierna på ärmen. Lite suddigt bild men det är ungefär så jag känner mig...... Men jag kommer igen :) Nu har antibiotikakuren börjat bita och energin börjar återkomma.
Contrast dot wrap landade häromdan men fick snabbt åka tillbaka - rena clownutstyrseln :) Jag fick mig faktiskt ett gott skratt framför spegeln. RAF skirt i dark pink åkte den med - kommer inte överens med meshkanten nertill. Hoppas OM återgår till enfärgat som på Dolce skirt. Så kollektionen som jag älskade på bild blev inte alls som jag trodde i IRL - men å andra sidan har jag svängt lite smakmässigt under sommaren också. Nu ser jag fram emot lite butiksshopping på träffen istället.
Ha en fin kväll - kram!

5 kommentarer:

  1. Fin dagens! Jag blev helt såld på Contrast dot wrapen! Tur att smaken är olika :) Saknar också Chrysalis och Dolce varianterna. Tänk vad snyggt med en Dolce eller Chrysalis i dark lila :) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt att du varit dålig, krya på dig och snart har du träffen att se fram emot. Jag kommer ju inte tyvärr och det känns så trist att missa att träffa dig! Hade varit så kul men det kommer kanske flera tillfällen hoppas jag. Sa jag att det var en finfin dagens? :-D Min reedy i samma färg var framme och vände i försäljningstagen häromdagen, men jag tycker så mycket om den att den får stanna.
    Oj, nu babblade jag på här..sorry.
    kramar och ha en fin kväll!
    L

    SvaraRadera
  3. Så fin rosa RAF är...tycker också bättre om chrysalisen bättre. Kram!

    SvaraRadera
  4. Snygg dagens! Chrysalis är helt klart en storfavorit om jag jämför med RAF. Nu har jag bara 1 RAF kvar:) Jag sitter på händerna hela tiden för att inte klicka före träffen, inte helt lätt för en som gillar a/w2011 mer än jag trodde..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det är ju faktiskt lite tur att inte allt passar :-) Vad synd du har varit sjuk, men skönt det går bättre! Jag ser också fram emot riktig butiksshopping, och vad kul det ska bli att ses!
    Kram!

    SvaraRadera